-
Поділіться з друзями! 
slogan
ще 4 радіостанції
Як слухати радіо онлайн
📻
ХоЖаЙ — Єдина

Легенда рока. Сюзі Кватро — 70

 

Коли ви стали першою жінкою, що продала 50 мільйонів альбомів. Коли ви просто вибили зачинені для дівчат двері у чоловічий рок-світ. Коли вас називають королевою глемроку. Ви – світова легенда! 3 червня Сюзі Кватро виповнюється 70 років! 

 
Поділіться цією програмою з друзями!

Всі випуски

array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3829" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 1" ["about"]=> string(1366) "Сюзі Кватро народилась 3 червня 1950 року у Детройті, штат Мічіган. Там і зростала. Її дідусь по батьку був італійцем, що імігрував до США, а мама — угоркою. У Сюзі було троє сестер, брат і старша зведена сестра. Сюзі Кватро росла й екстравертом, і одиначкою одночасно. Коли малій було 5 років, вона побачила Елвіса по телебаченню. Її світ перевернувся! А от жіночих постатей для наслідування дівчина не мала. Щоправда, їй подобалась Біллі Холідей — а ще те, як вбиралась Мері Вейсс з гурту Shangri-Las: "Бо на ній були тісні штанята, а зверху жилетка. Вона мала вигляд гарячої штучки!". Підлітком Кватро отримувала уроки гри на фортепіано. А на басу й гітарі навчилася грати сама. У 1964 році тато подарував їй бас Fender Precision 1957 року. Гітару Сюзі зберігала понад 40 років!" ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "0" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4195" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3829" ["listened"]=> string(3) "168" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:25" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 01 Internet.mp3" ["sum"]=> string(3) "168" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3834" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 6" ["about"]=> string(1167) "У 1973 році Cюзі зіграла у треку Козі Пауелла Dance With the Devil". Що ж до сольних синглів тих часів, нові роботи, здебільшого, провалювались у чартах — крім австралійських. Розвиднюватися почало після середини сімдесятих. Вдома, у США, Кватро нарешті теж полюбили — дует з Крісом Норманом Stumblin' In злетів на четверту сходинку американського хіт-параду. 1976-й став знаковим і для особистого життя Сюзі: дівчина вийшла заміж за свого гітариста Лена Тукі. Разом вони написали чимало пісень! У 1982 році у них народилась донька Лора, а за два роки потому — син Річард Леонард. Шлюб Сюзі й Лена тривав 16 років, потім вони розлучилися й кожен пішов своєю дорогою." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "0" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4200" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3834" ["listened"]=> string(2) "97" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:21" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 06 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "97" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3830" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 2" ["about"]=> string(1278) "У віці восьми років вона вже грала в татовому джазовому ансамблі Art Quatro Trio — була перкусіоністкою, хоча деякі джерела стверджують, що вже тоді вона сиділа за барабанами! Також дівчина знімалась на телебаченні — танцівницею у музичних програмах. У 1964 році, коли старша сестра Патті побачила по телевізору виступ Бітлз, вона заходилася збирати власний гурт the Pleasure Seekers. Там було двоє її друзів і сестричка Сюзі, яка співала та грала на басу. Щоправда, публіку більше вражав вигляд дівчат, ніж їхня музика. То ж, гурту доводилося вдягати перуки й короткі спідниці — пізніше Кватро назве це "необхідним злом" на шляху до успіху. І в бурхливій детройтській музичній спільноті вони стали відомими дуже скоро." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "2" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4196" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3830" ["listened"]=> string(2) "98" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:23" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 02 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "98" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3831" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 3" ["about"]=> string(1646) "У 1969 році гурт the Pleasure Seekers змінив назву на Cradle. Одна з дівчат пішла з бенду через народження дитини, натомість, приєдналася ще одна сестричка — Ненсі. Справи йшли непогано. Та вже за два Кватро помітив продюсер Мікі Мост. Інші дівчата його не цікавили, Мост забрав Сюзі з собою до Англії. Як і інші продюсери того часу, він шукав рок-співачку, що могла б заповнити порожнечу, яку створила смерть Джоплін. Сюзі згадувала: "Лейбл хотів зробити мене новою Дженіс Джоплін, а Мікі хотів зробити мене першою Сюзі Кватро — бо я хотіла бути кимось "новим", хотіла бути собою”. Та Мікі не уявляв собі, як представити Сюзі публіці. То ж, вона провела цілий рік у готелі — розвивала навички під його наглядом. Перший сингл Кватро, "Rolling Stone", несподівано став успішним у Португалії — він потрапив на 1 місце в чартах. Це були винагорода сольним зусиллям Сюзі, хоча їй допомагали відомі люди: Пітер Фремптон, Алан Уайт та інші." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "3" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4197" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3831" ["listened"]=> string(2) "88" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:37" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 03 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "88" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3832" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 4" ["about"]=> string(1173) "Після виходу першого (і досить успішного) синглу співачки її продюсер Мікі Мост допоміг прослухати нових музикантів, як гратимуть з Кватро надалі. А потім Мост познайомив Сюзі з творчим дует Нікі Чіна та Майка Чепмена — і вони почали писати для Кватро пісні, які справді пасували її іміджу. Сюзі прислухалася до порад Мікі щодо іміджу, але не дозволила б робити з неї лялечку: "Якби він тільки спробував, я би послала його під три чорти!" У сімдесятих Сюзі носила шкіряний одяг і грала пісні, в яких хардрок-звучання було важливіше зе тексти, а скандування переважало їхній зміст. Саме так бачили творчість Сюзі кватро музичні оглядачі тих часів." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "4" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4198" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3832" ["listened"]=> string(2) "78" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:14" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 04 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "78" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3833" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 5" ["about"]=> string(1298) "У 1972 році Сюзі поїхала в тур Великою Британією разом з Thin Lizzy та Slade, а наступного року видала другий сингл, Can the Can. Пісня, текст якої критики назвали "безглуздим і незрозумілим", посів перше місце у чартах Європи та Австралії. Далі сингли пішли один за одним, і кожен продавався мільйоном примірників і отримував статус золотого. Трохи успіху перепало Сюзі й на батьківщині, у Сполучених Штатах, де вона виступала на розігріві в Еліса Купера. Та американські музичні критики були невблаганні. Один з них назвав дебютник “Suzi Quatro” одноманітним, а голос Сюзі – зависоким, невиразним і пронизливим. Інший, що писав для видання Роллін Стоун, був лише трохи поблажливішим. Він написав: "Що ж, треба ж їй з чогось починати"." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "5" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4199" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3833" ["listened"]=> string(2) "73" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:20" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 05 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "73" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3853" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 7" ["about"]=> string(1120) "У 1980 році контракт Сюзі з продюсером Мікі Мостом закінчився — і вона підписала новий, з Dreamland Records Майка Чепмена. Того ж року Кватро видала альбом Rock Hard. І платівка, і лід сингл стали платиновими у Австралії. Крім того, музика увійшла до саундтреку культової стрічки Times Square. Сингл посів у Австралії 11 місце, а у Великій Британії — аж 68-ме — через проблеми з розповсюдженням. Наступного року іншу пісню, Lipstick, взагалі не взяли на радіо — її назвали занадто подібною до "Gloria" ірландського гурту Them. Взагалі найбільшого комерційного успіху у Великій Британії досяг альбом найкращого, Suzi Quatro's Greatest Hits, він вийшов у 1980 році." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "7" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4216" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3853" ["listened"]=> string(2) "42" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:21" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 07 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "42" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3854" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 8" ["about"]=> string(891) "У здобутку Сюзі є не лише музичні роботи, а й ролі у кіно та серіалах, також Кватро грала й в театрі. Окремий розділ в її резюме — це робота на радіо. Сюзі вела щоденні програми про рок-н-рол на BBC Radio 2, вони так і називалися: Rockin' with Suzi Q та Wake Up Little Suzi. Та все ж найголовніше в її житті — це музика. У дискографії Сюзі — 17 студійних альбомів. Цікаву спільну роботу, Quatro, Scott & Powell, вона записала разом з Енді Скоттом та Енді Пауеллом – альбом вийшов три роки тому. А найсвіжіший, No Control, з'явився торік." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "8" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4217" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3854" ["listened"]=> string(2) "38" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:10" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 08 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "38" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3855" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(14) "Випуск 9" ["about"]=> string(1369) "Кілька років тому співачку попросили поділитися думкою щодо її впливу на долі дівчат на рок-сцені. Сюзі відповіла: "Перш ніж я зробила те, що зробила, у нас не було свого місця в рок-н-ролі. Точніше, у вас була Грейс Слік, а щодо мене… Я була першою, кого серйозно сприймали як жінку-музиканта й вокалістку. Раніше такого не було — я грала з хлопцями у їхню власну гру. Мені ніщо не давалося легко. Коли я п'ятирічна побачила Елвіса, то мріяла стати ним — і мені було байдуже, що він хлопець, а я дівчина. Тепер, для всіх дівчат, які прийшли після мене, шлях став трохи легшим, і це прекрасно, цим я пишаюсь, це і є мій спадок". Критики ж назвали її дівчиною, що з ноги відкрила двері в рок-н-рол і довела, що дівчата можуть грати так само як хлопці… або краще за них." ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(1) "9" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4218" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3855" ["listened"]=> string(2) "31" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:27" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 09 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "31" } } } array(11) { ["absnum"]=> string(4) "3856" ["program"]=> string(3) "183" ["title"]=> string(15) "Випуск 10" ["about"]=> string(2003) "За свій внесок у музику Сюзі Кватро отримала чимало нагород, а також почесні ступені доктора музики у декількох університетах. Торік у Австралії вийшла документальна стрічка Suzi Q, яка, за словами самої Кватро, показала і її успіхи, і виклики, з якими пані зіткнулася на своєму шляху, коли залишила своїх сестер у Детройті та вирушила по сольну кар'єру до Лондону. Сюзі зазначила, що режисер зробив цей фільм, бо в цілому вподобав її музику, але не був її справжнім фанатом — то ж, його погляд можна назвати об'єктивним: "Він не витрачав час, розповідаючи всім, яка я крута. Мені це подобається. Саме той хлопець для чесної роботи". Так чи інакше, на виклики Сюзі відповіла, а ще відкрила дівчатам двері у рок-н-рол. Під її впливом з'явилися the Runaways, Girlschool та Pretenders, а потім і геть нове покоління дівочих рок-команд. Сюзі Кватро — перша басистка, що стала світовою рок-зіркою. А ще щаслива жінка, матуся й бабуся, яка й у свої сімдесят запалює на заздрість молодим дівчатам, веде рок-шоу на радіо та мешкає у трьох країнах одночасно. То ж, здоров’я тобі, Сюзі! А ще — невичерпного джерела сили та бажання робити рок!" ["about_xml"]=> string(0) "" ["datetime"]=> string(19) "0000-00-00 00:00:00" ["position"]=> string(2) "10" ["files"]=> string(0) "" ["date"]=> string(10) "00.00.0000" ["myTime"]=> string(10) "00.00.0000" ["audio"]=> array(1) { [0]=> array(8) { ["absnum"]=> string(4) "4219" ["program_id"]=> string(3) "183" ["part_id"]=> string(4) "3856" ["listened"]=> string(2) "35" ["downloads"]=> string(1) "0" ["timekeeping"]=> string(8) "00:01:49" ["file_name"]=> string(27) "Quatro Prog 10 Internet.mp3" ["sum"]=> string(2) "35" } } } Array
168

Сюзі Кватро народилась 3 червня 1950 року у Детройті, штат Мічіган. Там і зростала. Її дідусь по батьку був італійцем, що імігрував до США, а мама — угоркою. У Сюзі було троє сестер, брат і старша зведена сестра. Сюзі Кватро росла й екстравертом, і одиначкою одночасно. Коли малій було 5 років, вона побачила Елвіса по телебаченню. Її світ перевернувся! А от жіночих постатей для наслідування дівчина не мала. Щоправда, їй подобалась Біллі Холідей — а ще те, як вбиралась Мері Вейсс з гурту Shangri-Las: "Бо на ній були тісні штанята, а зверху жилетка. Вона мала вигляд гарячої штучки!". Підлітком Кватро отримувала уроки гри на фортепіано. А на басу й гітарі навчилася грати сама. У 1964 році тато подарував їй бас Fender Precision 1957 року. Гітару Сюзі зберігала понад 40 років!

97

У 1973 році Cюзі зіграла у треку Козі Пауелла Dance With the Devil". Що ж до сольних синглів тих часів, нові роботи, здебільшого, провалювались у чартах — крім австралійських. Розвиднюватися почало після середини сімдесятих. Вдома, у США, Кватро нарешті теж полюбили — дует з Крісом Норманом Stumblin' In злетів на четверту сходинку американського хіт-параду. 1976-й став знаковим і для особистого життя Сюзі: дівчина вийшла заміж за свого гітариста Лена Тукі. Разом вони написали чимало пісень! У 1982 році у них народилась донька Лора, а за два роки потому — син Річард Леонард. Шлюб Сюзі й Лена тривав 16 років, потім вони розлучилися й кожен пішов своєю дорогою.

98

У віці восьми років вона вже грала в татовому джазовому ансамблі Art Quatro Trio — була перкусіоністкою, хоча деякі джерела стверджують, що вже тоді вона сиділа за барабанами! Також дівчина знімалась на телебаченні — танцівницею у музичних програмах. У 1964 році, коли старша сестра Патті побачила по телевізору виступ Бітлз, вона заходилася збирати власний гурт the Pleasure Seekers. Там було двоє її друзів і сестричка Сюзі, яка співала та грала на басу. Щоправда, публіку більше вражав вигляд дівчат, ніж їхня музика. То ж, гурту доводилося вдягати перуки й короткі спідниці — пізніше Кватро назве це "необхідним злом" на шляху до успіху. І в бурхливій детройтській музичній спільноті вони стали відомими дуже скоро.

88

У 1969 році гурт the Pleasure Seekers змінив назву на Cradle. Одна з дівчат пішла з бенду через народження дитини, натомість, приєдналася ще одна сестричка — Ненсі. Справи йшли непогано. Та вже за два Кватро помітив продюсер Мікі Мост. Інші дівчата його не цікавили, Мост забрав Сюзі з собою до Англії. Як і інші продюсери того часу, він шукав рок-співачку, що могла б заповнити порожнечу, яку створила смерть Джоплін. Сюзі згадувала: "Лейбл хотів зробити мене новою Дженіс Джоплін, а Мікі хотів зробити мене першою Сюзі Кватро — бо я хотіла бути кимось "новим", хотіла бути собою”. Та Мікі не уявляв собі, як представити Сюзі публіці. То ж, вона провела цілий рік у готелі — розвивала навички під його наглядом. Перший сингл Кватро, "Rolling Stone", несподівано став успішним у Португалії — він потрапив на 1 місце в чартах. Це були винагорода сольним зусиллям Сюзі, хоча їй допомагали відомі люди: Пітер Фремптон, Алан Уайт та інші.

78

Після виходу першого (і досить успішного) синглу співачки її продюсер Мікі Мост допоміг прослухати нових музикантів, як гратимуть з Кватро надалі. А потім Мост познайомив Сюзі з творчим дует Нікі Чіна та Майка Чепмена — і вони почали писати для Кватро пісні, які справді пасували її іміджу. Сюзі прислухалася до порад Мікі щодо іміджу, але не дозволила б робити з неї лялечку: "Якби він тільки спробував, я би послала його під три чорти!" У сімдесятих Сюзі носила шкіряний одяг і грала пісні, в яких хардрок-звучання було важливіше зе тексти, а скандування переважало їхній зміст. Саме так бачили творчість Сюзі кватро музичні оглядачі тих часів.

73

У 1972 році Сюзі поїхала в тур Великою Британією разом з Thin Lizzy та Slade, а наступного року видала другий сингл, Can the Can. Пісня, текст якої критики назвали "безглуздим і незрозумілим", посів перше місце у чартах Європи та Австралії. Далі сингли пішли один за одним, і кожен продавався мільйоном примірників і отримував статус золотого. Трохи успіху перепало Сюзі й на батьківщині, у Сполучених Штатах, де вона виступала на розігріві в Еліса Купера. Та американські музичні критики були невблаганні. Один з них назвав дебютник “Suzi Quatro” одноманітним, а голос Сюзі – зависоким, невиразним і пронизливим. Інший, що писав для видання Роллін Стоун, був лише трохи поблажливішим. Він написав: "Що ж, треба ж їй з чогось починати".

42

У 1980 році контракт Сюзі з продюсером Мікі Мостом закінчився — і вона підписала новий, з Dreamland Records Майка Чепмена. Того ж року Кватро видала альбом Rock Hard. І платівка, і лід сингл стали платиновими у Австралії. Крім того, музика увійшла до саундтреку культової стрічки Times Square. Сингл посів у Австралії 11 місце, а у Великій Британії — аж 68-ме — через проблеми з розповсюдженням. Наступного року іншу пісню, Lipstick, взагалі не взяли на радіо — її назвали занадто подібною до "Gloria" ірландського гурту Them. Взагалі найбільшого комерційного успіху у Великій Британії досяг альбом найкращого, Suzi Quatro's Greatest Hits, він вийшов у 1980 році.

38

У здобутку Сюзі є не лише музичні роботи, а й ролі у кіно та серіалах, також Кватро грала й в театрі. Окремий розділ в її резюме — це робота на радіо. Сюзі вела щоденні програми про рок-н-рол на BBC Radio 2, вони так і називалися: Rockin' with Suzi Q та Wake Up Little Suzi. Та все ж найголовніше в її житті — це музика. У дискографії Сюзі — 17 студійних альбомів. Цікаву спільну роботу, Quatro, Scott & Powell, вона записала разом з Енді Скоттом та Енді Пауеллом – альбом вийшов три роки тому. А найсвіжіший, No Control, з'явився торік.

31

Кілька років тому співачку попросили поділитися думкою щодо її впливу на долі дівчат на рок-сцені. Сюзі відповіла: "Перш ніж я зробила те, що зробила, у нас не було свого місця в рок-н-ролі. Точніше, у вас була Грейс Слік, а щодо мене… Я була першою, кого серйозно сприймали як жінку-музиканта й вокалістку. Раніше такого не було — я грала з хлопцями у їхню власну гру. Мені ніщо не давалося легко. Коли я п'ятирічна побачила Елвіса, то мріяла стати ним — і мені було байдуже, що він хлопець, а я дівчина. Тепер, для всіх дівчат, які прийшли після мене, шлях став трохи легшим, і це прекрасно, цим я пишаюсь, це і є мій спадок". Критики ж назвали її дівчиною, що з ноги відкрила двері в рок-н-рол і довела, що дівчата можуть грати так само як хлопці… або краще за них.

35

За свій внесок у музику Сюзі Кватро отримала чимало нагород, а також почесні ступені доктора музики у декількох університетах. Торік у Австралії вийшла документальна стрічка Suzi Q, яка, за словами самої Кватро, показала і її успіхи, і виклики, з якими пані зіткнулася на своєму шляху, коли залишила своїх сестер у Детройті та вирушила по сольну кар'єру до Лондону. Сюзі зазначила, що режисер зробив цей фільм, бо в цілому вподобав її музику, але не був її справжнім фанатом — то ж, його погляд можна назвати об'єктивним: "Він не витрачав час, розповідаючи всім, яка я крута. Мені це подобається. Саме той хлопець для чесної роботи". Так чи інакше, на виклики Сюзі відповіла, а ще відкрила дівчатам двері у рок-н-рол. Під її впливом з'явилися the Runaways, Girlschool та Pretenders, а потім і геть нове покоління дівочих рок-команд. Сюзі Кватро — перша басистка, що стала світовою рок-зіркою. А ще щаслива жінка, матуся й бабуся, яка й у свої сімдесят запалює на заздрість молодим дівчатам, веде рок-шоу на радіо та мешкає у трьох країнах одночасно. То ж, здоров’я тобі, Сюзі! А ще — невичерпного джерела сили та бажання робити рок!

Зараз в ефірі

Раніше звучали

ще раніше

📱 Слухайте зі смартфона

Рок-цитата наступна

У вас є сонце, у вас є місяць, і у вас є Ролінг Стоунз. Що вам ще треба для щастя? Keith Richards Rolling Stones

Добро робити легко!

Допомагаємо дітям разом