Цікавий дизайн магазинів – головний метод залучення клієнтів, незалежно від сфери торгівлі. Грамотно розроблений інтер’єр виділяє власника на фоні конкурентів, викликає у покупців бажання повернутися знову. Дизайн повинен бути дзеркальним відображенням концепції торгової компанії.
Проєкти магазинів: варіанти зонування
Головне завдання під час розроблення проєктів магазинів – створити комфортне для клієнтів зонування. Якщо людина швидко не знаходить потрібний товар, вдруге вона в це місце не повернеться.
Незалежно від розміру торговельного приміщення його розділяють на такі зони:
- вхід;
- каса;
- торговельний зал;
- підсобні приміщення.
Зовнішній вигляд входу впливає на перше враження покупців. Тому треба зробити цю зону максимально привабливою, доречно буде тут розмістити сезонну продукцію. Таким мусить бути й декор, наприклад: гірлянди взимку, влітку намети, аксесуари для відпочинку, восени прикраси до Hallowing, а навесні – квіткові мотиви.
Біля каси зазвичай встановлюють полиці з товарами імпульсного попиту. Це можуть бути сухі та вологі серветки, цукерки. Саме тут найбільше спонтанних придбань.
Торговельний зал мусить бути просторим та зручним для пошуку товару. Обов’язково заплануйте підсобні приміщення для зберігання продукції, інвентарю для прибирання тощо.
Дизайн магазину: стилі оформлення
Сьогодні популярними вважають кілька напрямків дизайну магазину. Один із таких – лофт. Стиль актуальний для торговельних закладів великого розміру. Таку будівлю обробляють фактурним тинькуванням, використовують камінь, цеглу, поверхні зі скла.
Подбайте й про оздоблення всередині. Магазини лофт облаштовані прилавками, вітринами з металу гладкої поверхні, а стелажі оснащені полицями з дерева. Для забезпечення освітлення закупіть багато світильників на довгих підвісах.
Сільський
дизайн магазинів актуальний для власників, які пропонують фермерські товари. Для оздоблення підходять лише натуральні матеріали та кольори спокійної гами. Щоб створити атмосферний торговельний простір, використовують декор із соломи, діжки, кошики, мішковину.
Магазини у стилі прованс затишні та не містять надмірної вишуканості. Заклади оформлюють в пастельні кольори, використовуючи сировину натурального походження. Доречний декор із квітковими мотивами й текстиль. Напрямок найбільше актуальний для маленьких приміщень.
Магазин під ключ: особливості послуги
Магазин під ключ передбачає застосування комплексних дій та рішень, розроблення проєкту, розв’язання логістичних завдань.
На першому етапі визначають призначення торговельного закладу та його формат. Потім займаються розробленням робочого графіку, шляху руху покупців.
Далі виконують потрібні заміри, досліджують інженерні комунікації, необхідність встановлення нових. Потім проводять докладне анкетування з власником, якому треба вибрати:
- варіант планування;
- колірну гаму;
- габарити;
- комплектацію.
Після цього обов’язкове втручання власника нівелюється. Працівники компанії підбирають обладнання, яке було раніше вибране власником магазину, формують проходи вказаної ширини, виконують необхідний монтаж.
Перевага послуги – у мінімальному втручанні власника в процес. Також послуга економить кошти, адже всі роботи виконує одна бригада, а не кожна окремо для конкретної потреби.
Дизайн магазину в Києві: загальні особливості
Якщо плануєте дизайн магазину в Києві мережевого типу, всі торгові точки мусять бути виконані в одному напрямку. Використовуйте колірні поєднання для пакувань, які асоціюються з брендом. Розробіть відповідний варіант форми працівників, він може бути релевантним емблемі або основному кольору приміщення. Застосовуйте фірмовий стиль для виготовлення цінників.
Інформація розміщена на правах реклами