-
Поділіться з друзями! 
🔊
Linkin Park — Burn It Down

Як заробляти на музиці: музичні платформи для ефективного просування треків

Як заробляти на музиці: музичні платформи для ефективного просування треків
17.07.2024 628
Музика має багато спільного з магією: вона може надихати, керувати почуттями та емоціями, спонукати до дій. Але ця магія не буде працювати, якщо ви пишете лише для себе. Музичні платформи дозволяють не лише знайти вдячну аудиторію, але й заробляти на своєму таланті.

Скільки заробляє музикант


У музику приходять не за грошима: за результатами дослідження, проведеного агенцією музичного консалтингу Soundbuzz у 2020 році, значна частина українських артистів мають прибуток менше ніж 50 тис. грн на рік. Звісно, зі зростанням популярності гонорари ростуть, тому деякі музиканти вдаються до хитрощів. Наприклад, роблять все, щоб збільшити прослуховування на Soundcloud, Spotify та інших платформах. До того ж те, скільки заробляє музикант, складається з кількох джерел:

  • проведення концертів;
  • викладання музики;
  • стрімінгові платформи;
  • комерційна музика;
  • мерчандайзинг;
  • заробіток на рекламі.
Проте відповідь на питання, скільки заробляють співаки та інші музиканти, буде неоднозначною: далеко не всі здобувають суттєві статки, більшість розглядає свій музичний талант як джерело додаткового, а не основного доходу. Проте варто орієнтуватися на успішні кейси, коли талановитий артист зміг стати відомим за допомогою загальнодоступних платформ.


Популярні музичні платформи


Реєстрація на музичних платформах допоможе вам заробляти на власному таланті без підписання контрактів з лейблом та навіть без найняття музичного менеджера. Окрім того, є можливість стати відомим, зібрати вдячну аудиторію та отримати від неї зворотний зв’язок. Тож ми зібрали стрімінгові платформи музичні та загальної тематики, які стануть у пригоді.

➤ Soundcloud

Саундклауд приваблює зручним інтерфейсом, а також неабиякими можливостями для співпраці. Ви легко розберетеся, як користуватися Soundcloud, навіть якщо вперше потрапили на платформу. Вона популярна серед діджеїв, продюсерів, співаків та всіх українських артистів, хто так чи інакше долучився до музичної індустрії.

Soundcloud дозволяє:

  • безкоштовно ділитися треками;
  • продавати музичні композиції;
  • співпрацювати з іншими музикантами шляхом створення колаборацій, участі у музичних експериментах тощо.
Навіть якщо монетизація Саундклауд відразу не принесе вам значних коштів, завдяки реєстрації на цій платформі вас можуть помітити музичні продюсери та лейбли. А це ще один шанс перетворити захоплення на джерело постійного прибутку.

➤ Spotify

Серед усіх інших стрімінгових платформ Spotify для українців є чи не найкращим інструментом для монетизації музичного таланту. Сервіс розробив алгоритми, які підбирають музику згідно з вподобаннями користувачів та їхніх звичок прослуховування. Тож навіть якщо ваше ім’я поки нікому не відоме, платформа знайде слухачів — серед тих людей, що слухають музику, подібну до вашої.

На Спотіфай заробіток можливий не лише серед українських користувачів сервісу, а й серед людей усього світу. Артисти отримують дохід через систему роялті від кожного прослуховування музики. До того ж використання вбудованої системи аналітики допомагає краще зрозуміти інтереси слухачів, скоригувати маркетингову концепцію та стратегію просування власного бренду.

Конкуренція на Спотіфай висока, але й шанси бути поміченим чималі, якщо ви створюєте цікаву та якісну музику. Для підтримки початківців платформа регулярно проводить ініціативи на кшталт Spotify for Artists, Release Radar, Discover Weekly. Це дозволяє молодим артистам презентувати свою творчість широкій аудиторії.



➤ Tik-Tok

Чи не найдоступнішим способом розкрутки для музичних виконавців є просування в Тік Ток. Платформа популярна серед молодої аудиторії, а велика кількість користувачів проводить онлайн по кілька годин на день. Серед контенту, який з’являтиметься в стрічці, може бути й ваш трек.

Для Тік Ток не потрібно створювати професійні кліпи чи проводити зйомки з першокласним обладнанням. Але якщо ви просуваєте себе як музичного артиста, звук звісно має бути якісним. Також слід поміркувати над візуальним рядом, оформленням каналу тощо.

Велика перевага платформи в тому, що вона дозволяє моментально збирати зворотний зв’язок від слухачів. У цьому ж полягає і її недолік: можна спіймати хвилю хейту. Тож якщо збираєтесь просуватись на Тік Ток, краще мати міцні нерви.

➤ YouTube

Музичний канал Ютуб — ще один доступний інструмент розкрутки. Ви можете викладати домашні записи, відео з репетицій та виступів, кліпи. Канал зручно використовувати для спілкування з аудиторією: для цього можна збирати коментарі під відео чи спостерігати за реакцією аудиторії під час прямих трансляцій.

Так саме як із просуванням у Tik Tok, YouTube надає вам доступ до широкої аудиторії потенційних слухачів. Власна система рекомендацій платформи пропонуватиме ваші відео іншим користувачам, що проявляють інтерес до схожого контенту. Але будьте обережні: відеохостинг суворо карає за плагіат, дискримінаційні висловлювання та інші порушення правил.


Як влаштована музична індустрія в Україні


Більшість українських артистів не підписані на жоден лейбл та не мають вищої профільної освіти (максимум — музична школа або курси). Музика є для них джерелом додаткового доходу, часто — неофіційного. Зважаючи на такий стан справ у музичній індустрії, стрімінгові платформи є ледь не найзручнішим способом монетизації власного таланту. Тож якщо ви хочете отримувати гроші за свою творчість, зверніть на них увагу та користуйтеся ефективними способами для швидшого просування.

Інформація розміщена на правах реклами

📱 Слухайте зі смартфона

Рок-цитата наступна

Який з моїх недоліків найгірший? Те, що я не можу передбачити майбутнє! Lars Ulrich Metallica

Добро робити легко!

Допомагаємо дітям разом