Тест-драйв Mazda 6
з Сонею Сотник
та Сергієм Кузіним

Соня Сотник та Сергій Кузін — досвідчені водії, що проводять за кермом купу часу. Коли партнери Radio ROKS запропонували протестувати нову Mazda 6, вони з цікавістю погодились. Сергій Кузін взяв седан з дизельним двигуном, а Соня надала перевагу моделі на бензині. Кузін та Соня залишили свої власні авто на офісному паркуванні та весь тиждень з’ясовували, що їм подобається в новій Mazda 6, а що — ні. Своїми враженнями від тест-драйву ведучі ранкового шоу [КАМТУГЕЗА] щиро діляться з вами.

Соня Сотник про нову Mazda 6:

На відміну від Кузіна, за все життя я змінила лише дві машини. Можливо, тому, коли я сіла в Mazda 6, першим відчуттям було: «Космос якийсь. Зореліт!» Я тиснула на всі кнопки, випадково відкрила багажник (так і їздила певний час), дивувалася тому, як тихо працює двигун. На світлофорі вона взагалі вимкнулась. Заглохла? Ні, виявляється, машина економить мені бензин!
Далі мені належало розібратися з тим, що та як в ній працює (а я не дуже люблю процес «знайомства»). На диво, з Mazda 6 якось майже одразу стало все зрозуміло. До того ж, я почувалася в ній настільки зручно і затишно, що виходити ну зовсім не хотілося. Мені було спокійно навіть у київських пробках. Можна подзвонити з гарнітури, подивитися мапи, і таке інше. До речі, Mazda 6 дбає про чемну поведінку за кермом. Щойно машина починає рухатись — дисплей перестає реагувати на дотик. Вона навіть ненав’язливо вчить правильно тримати кермо! Його обігрів — лише там, де руки мають бути — за правилами дорожнього руху та здорового глузду.
А згадайте, скільки часу і нервів інколи потрібно, щоб виїхати з паркування! Хтось з водіїв навколо починає стартувати, не вмикаючи поворотники. Пішоходи виникають просто з повітря. Так от, в Mazda 6 є система попередження про поперечний рух. Якщо ти маневруєш, виїжджаючи з паркування, та машина помічає рух з якогось боку, вона просто зупиняється.
Взагалі, під час тест-драйву я мала можливість переконатися, наскільки ця машина піклується про мою безпеку. Наприклад, якщо я випадково перетинаю розмітку, вона дає вібрацію на кермо (або сигналізує звуком, це можна налаштувати). Як вона розуміє, випадково я беру вліво/вправо чи ні? Все дуже просто. Для попередження про маневр вигадали сигнал повороту. Про нього, здається, й досі не всі в курсі. Отже, якщо я їду вбік, а поворотник не працює — машина визнає це як ненавмисну, неусвідомлену зміну траєкторії. І сигналізує тобі: “Ей, з тобою все гаразд? Ти щось не те робиш”. Таким чином, ця функція (вона має назву лейн кіп ассіст) не лише убезпечує водія, а й виховує. Якби лейн кіп ассіст встановлювали на всіх автомобілях, проблему «забудьків», яка всіх нормальних людей за кермом дратує щодня, було б вирішено!
І назву ще один момент, який особисто для мене в цьому тест-драйві чи не найважливіший. Адже йдеться про безпеку. Коли водій, перш ніж здійснити маневр, дивиться в бічне дзеркало заднього виду, він бачить не все — через так звані сліпі зони. І для мене це завжди нервова історія. Так от, дзеркала Mazda 6 показують мені, що в сліпій зоні є об’єкт! В дзеркалі з’являється спеціальне коло. Більш того! Якщо я з якоїсь причини не звернула увагу на попередження, при спробі маневру машина дає вібрацію на кермо — типу, «агов, мала, У-ВА-ГА!». Це дуже круто.
Ще одна цікава особливість Mazda 6 — функція рекуперації енергії. Тобто, надлишок не викидається «в нікуди» — а йде на нагальні потреби.
Я вже казала, що Mazda 6 — розумна. Зазвичай, моєю машиною керую тільки я. Але, якщо в сім’ї одне авто на двох, Mazda 6 сама налаштовує водійське крісло в залежності від того, хто до неї підходить: розпізнає мітку на ключі і швиденько організує водієві зручність. Тобто, дружині після чоловіка — і навпаки — не треба щоразу рухати крісло туди-сюди, змінювати висоту спинки, і так далі. Далі. Беремо в поїздку бабусю або дітей, яких загойдує на задньому сидінні. Розробники поставили в Mazda 6 особливий контроль системи курсової стійкості. Я не знаю, як саме це відбувається, але не загойдує, і все! Перевірила на особливо ніжних. Окремо додам про світло. Машина розпізнає відстань до пішоходів і зустрічних автомобілів — і сама вимикає дальнє світло по секторах.
Варто сказати й про багажник. Ще на початку нашого тест-драйву мені треба було перевезти деякі речі (від людей, які їх подарували, тим, кому вони потрібніші). Зокрема, серед цього скарбу був килим, порохотяг та швейна машинка. Швейна машинка «Подолянка», панове! В моє авто все це жодним чином не вкласти, як не пхай. Mazda 6 — впоралась! В ній легко складаються задні сидіння таким чином, що для багажу вивільняється справжній плацдарм!
А ще ця Mazda 6 якось знає, коли водій втомлений. На дисплеї в такий момент з’являється зображення чашечки кави. Було б непогано додати ще два інформування: скільки мені лишилося до Львова — та чи вдома мама! :)

Сергій Кузін про нову Mazda 6:

Каждый день, в среднем, я проезжаю 115-120 километров. В течение недели на Mazda 6 я прокладывал свой обычный маршрут — гонял ее из пригорода в эфир и по делам в городском режиме.
Первое, чем Mazda 6 меня приятно удивила — это расход топлива — 7,8 литра на сотку! Для меня это было бонусом. За четыре дня стрелка уровня топлива еле двинулась. Если бы я не был убежден, что это электронное табло не может не работать, то решил бы, что здесь какая-то поломка. Потому что обычно раз в четыре дня я заправляю полный бак — столитровый! А здесь расход я даже не ощутил.
Конечно, важно, с какой именно машины ты пересаживаешься в другую. После моего внедорожника Mazda 6 для меня и юркая, и верткая, и вообще отлично едет для не очень мощного двигателя (конечно, с моей точки зрения и предыдущего опыта!) У меня в машине почти под пятьсот лошадиных сил и объем двигателя 5,7. А здесь — сто пятьдесят лошадок. И при этом идет Mazda 6 ну очень уверенно. Работой дизеля я доволен. Порадовала и эффективная тормозная система. Легко реагирует и при этом не проваливается, как у меня.
Отдельно отмечу эргономику при посадке водителя. Если честно, я побаивался. Думал, бизнес-седан, может, не учли какие-то нюансы. У меня проблемная спина, так что я очень чутко реагирую на неудобства, связанные с сидениями. К тому же, кресло для меня может быть слишком жестким или слишком мягким. Здесь же я просто впечаталс
Честно признаюсь, был приятно удивлен количеством «наворотов» в этой машине. То есть, в дизельном седане, не относящемся вроде бы к люкс-сегменту, есть вообще все, что нужно, начиная с подогрева сидений, «хватового» подогрева руля, и заканчивая парковочной камерой, благодаря которой все нормально видно и в темноте. Что касается подогрева руля только в нужных местах. Это правильно. Это обязывает. Держишь руль на «десять» и «два» — и едешь как положено. Выдвигаюсь я из дома рано утром (когда еще темно) и возвращаюсь, когда уже стемнело. Меня, как человека, который двадцать лет ездит на внедорожниках, удивило вот что: когда сидишь не выше светового потока, кажется, что вообще ВЕСЬ свет встречных машин бьет прямо тебе в глаза! Но это, наверное, вопрос к встречным водителям. Вы почему не выключаете дальний? Когда сидишь высоко, это не настолько критично. Кроме того, обычно мне хорошо видно, есть ли кто-то сзади! А здесь — я замечаю машину, когда она в меня уже уперлась.
Но отмечу еще один момент, который мне очень понравился — Mazda 6 прекрасно режет повороты. Те, которые «на сарае» я проезжаю на скорости 50-60 км/час, на ней я спокойно ехал 80 (конечно, я говорю о дороге за Киевом). И еще: она чувствует дорогу, но это далеко не «сковородка», в которые я иногда сажусь. Когда в пути по нашим дорогам создается впечатление, что ты просто едешь голой задницей по асфальту, а руль тебе дали для прикола. Здесь — нормально. Достаточно мягко.
Отмечу, что для меня оказалось некомфортным. Я привык смотреть на индикатор температуры воздуха за бортом. Здесь же, выезжая из дома в пять утра, я долго искал, где же эта чертова температура! Маленькие циферки обнаружил только через несколько минут разглядывания — в углу центральной панели что-то там моргало. Также не сразу я обнаружил время, в котором живу :) Часы тоже находятся вверху справа. Искать их взглядом неудобно. Я, конечно, понимаю, что эта информация — не самая актуальная для водителя, но традиционно нужные цифры бросались в глаза, и я привык ВИДЕТЬ время и погоду. Ну да ладно, я поставил себе режим, в котором виден расход топлива, и наслаждаюсь этими цифрами: 7,7.
Ну и несколько слов о том, в чем мы с Mazda 6 все же не совпали. Во-первых, если вы пересаживаетесь в седан с внедорожника, весь встречный свет сразу будет ваш (я уже и забыл о том, насколько это жестко). Во-вторых, клиренс. Такие, как я, на парковке сразу «найдут» бампером бордюры и нащупают задницей ямы (привет автодору!) Ну и, в-третьих, при всем удобстве водительского кресла, для меня оно все же маловато — я чувствовал себя немного пилотом :)
Ну и по итогам этой недели тест-драйва. Люди! Давайте, наконец, уважать друг друга. Не забывайте вовремя выключать дальний свет! И включайте поворотники.
Отже, після тижня тестування Соня Сотник та Сергій Кузін отримали купу вражень від нової Mazda 6, серед яких були і зовсім несподівані! Загалом, керування дизельною та бензиновою версією нових моделей принесло ведучім [КАМТУГЕЗА] задоволення. А щоб скласти власну думку про Mazda 6, радимо вам записатися на тест-драйв до офіційних дилерів Mazda.
Спробуйте нову Mazda 6
на тест-драйві в офіційних автосалонах