-
Поділіться з друзями! 
🔊
Тартак — Мене вже немає

Двадцятилітні альбоми: Топ-20. Частина друга

Двадцятилітні альбоми: Топ-20. Частина друга
30.04.2020 2409
 
Другий альбом німецького метал-гурту вийшов на початку травня того року. Музиканти, які все ще купалися у променях слави, принесеної дебютником, тепер мусили ламати устояне за два роки бачення своєї музики, аби явити Світові якісно інший матеріал, не схожий на попередній. Саме тому ми бачимо в цьому альбомі ще більше розмаїття жанрів, ніж у дебютнику. Одним із флагманів видання став його трек Big in Japan, кавер на хіт 1984 року від гурту Alphaville.

 
 
Linkin Park — Hybrid Theory
 
Того року про гурт нарешті почув весь Світ: завдяки альбому, який вийшов під назвою самого колективу, яку той носив у 99 році. До нього ввійшов матеріал, який гурт накопичував з 1996 року. Успіх видання був приголомшливим: лише за перший рік Світом розійшлося близько п'яти млн. його копій (!); гурт, альбом і його пісні номінувалися на Grammy, і одну з номінацій було виборено: пісню Crawling було визнано найкращим хард-рок-виконанням.
 
 
 
Children Of Bodom — Follow The Reaper
 
Цю музику хотілося слухати знову і знову: фінський мелодичний дез-метал отримав чергову хвилю уваги завдяки одвічно суперечливому поєднанню красивого і жахливого. Водночас критики помітили й новаторство: до симфометалу з попередніх альбомів домішався павер-метал. Багато пісень саме з цього видання стали невід'ємною частиною концертних програм гурту, зокрема: Follow the Reaper, Hate Me! та Everytime I Die.
 
 
 
Pantera — Reinventing The Steel
 
Альбом прикметний тим, що виявився останнім в історії колективу. Навряд чи це просто збіг, але його пісні наче підбивають підсумки діяльності Пантери за ці два десятиліття: назва перекладається як "перевинайдення металу"; в пісні We'll Grind that Axe for a Long Time музиканти гурту розповідають, як нелегко було їм залишатися щирими весь цей час; у пісні I'll Cast a Shadow ми слухаємо роздуми про внесок гурту у "металевий" жанр. А треки Goddamn Electric і You've Got to Belong To It було присвячено фанам, один з яких і покладе край історії гурту через кілька недовгих років.
 
 
 
Helloween — The Dark Ride
 
Дев'ятий студійник німецького павер-метал гурту вийшов наприкінці жовтня того року. Стиль альбому помітно відрізнявся від попереднього видання Better Than Raw, оскільки він мав значно похмуріше звучання, дуже низько налаштовані гітари та грубіший вокал. Синґлами було видано треки Mr. Torture та If I Could Fly, що вже незабаром стане хітом.
 
 
 
Mark Knopfler — Sailing To Philadelphia
 
Розпустивши Dire Straits остаточно в 95 році, сер Нопфлер випустив сольний дебютник вже за рік. В нього ввійшло все жанрове розмаїття, що накопичувалося в авторові, та було неформатним для його гурту: фольк-рок, кантрі тощо. І ось, у вересні 2000 року, настав час другого альбому. До названих жанрів додався блюз. Але критики чекали від гітариста драйву у стилі Dire Straits, і тому не були щедрими на компліменти, підкреслюючи, що чують начебто й щось знайоме, але в слабшій обгортці. Та публіка полюбила ці композиції: адже в них були і голос Марка, і його самобутня гітара – все, що й становило Dire Straits.
 
 
 
Green Day — Warning
Після трирічної перерви гурт випускає черговий, шостий альбом Warning. Втім, від попереднього матеріалу цей відрізняється пом'якшенням, відходом від панк-коренів: тут з'являються і фольк-, і поп-елементи, і навіть акустика – вплив Боба Ділана. Та й теми пісень стають більш оптимістичними та життєствердними. Все назване розширило аудиторію гурту, проте критики зазначали, що продажі були помітно нижчими за попередні показники. На що фани Green Day відшукали пояснення: ще за три тижні до виходу альбому в жовтні 2000-го було зафіксовано витік студійного матеріалу з його подальшою появою на безкоштовних ресурсах.
 
 
 
Joe Satriani — Engines of Creation 
 
Непритаманний маестро відхід від звичного стилю в основному демонструє експерименти з електронною музикою, на противагу інструментальному року з попередніх альбомів. За винятком Until We Say Goodbye, всі треки було зроблено за допомогою гітар, записаних та зведених на комп’ютерних платформах; також мало місце оцифрування за допомогою синтезаторів та програмного забезпечення. Можливо, саме за чисто ручну роботу, зазначений вище трек було номіновано на Grammy.
 

 
Apocalyptica — Cult 
 
Третій студійник гурту вийшов у жовтні 2000-го. Це був перший альбом, в якому власний матеріал кількісно переважав над каверами метал-гуртів, до платівки ввійшли лише два кавери Металліки: Until It Sleeps та Fight Fire with Fire. Також новий матеріал був більш щедро пересипаний примочками, а на додачу з'явився вокал. Найпомітнішою була поява фронтледі гурту Guano Apes Сандри Насіч. Вона "оживила" своїм голосом вітальну композицію Path, створивши таким чином новий трек — Path Vol. II.
 
 

Coldplay – Parachutes

В липні того року розпочалася ера Coldplay, ера мотивів гурту і його наслідувачів. На батьківщині, у Великій Британії, альбом Parachutes стрімко ввірвався на верхівку тамтешнього чарту, тоді як у Штатах було досягнуло лише п'ятдесят першої сходинки Billboard. Втім вже згодом видання вибороло Grammy як найкращий альбом альтернатив-рока і Brit Award як найкращий британський альбом. Впливовий журнал NME констатував: "цілком довершений, та не позбавлений тонкощів, він приносить враження, які неможливо повторити жодними штучними, технічними засобами".
 

📱 Слухайте зі смартфона

Рок-цитата наступна

«Любов за гроші не купиш». Так кажуть тільки бідняки! Gene Simmons Kiss

Добро робити легко!

Допомагаємо дітям разом